Köpvillkor
Allmänt
Företaget som driver webbplatsen är Trustio AB.
Trustio AB
Högabergsgatan 27
331 41 VÄRNAMO
E-post: info@trustio.se
Org.nr: 559301-3062
Bankgiro: 5625-0236
Företaget är registrerat för moms och innehar F-skattesedel.
Momsreg.nr.: SE559301306201
Beställningsinformation
När beställningen genomförts skickas en orderbekräftelse till den e-postadress som är kopplat till kontot på Trustio. I e-postmeddelandet finns all information kring beställning samt faktura bifogad som PDF-fil. Om något är fel i beställningen bör kontakt omedelbart tas med Trustio via e-post info@trustio.se.
Leveranstider
Trustio.se säljer endast virtuella produkter och “leverans” sker genom att kontots mailsaldo fylls på med det antal inbjudningsmail som beställts. Detta sker i normalfallet inom 1-2 minuter från det att beställningen slutförts.
Kontakta Trustio om kontots mailsaldo inte uppdaterats enligt beställningen inom 30 minuter info@trustio.se,
Priser
Priserna i butiken anges i SEK (svenska kronor) och alla priser är exklusive 25 % moms.
Vi förbehåller oss rätten att justera priserna.
Betalning
Fakturabetalning
Vid beställningen skickas en orderbekräftelse till den e-postadress som är kopplat till kontot på Trustio med fakturan bifogad som PDF-fil.
Fakturan ska betalas inom 10 dagar och vid försenad betalning skickas en betalningspåminnelse varvid lagstadgad påminnelseavgift om för närvarande 60 kr tillkommer. Det debiteras även dröjsmålsränta med Riksbankens referensränta + 8% från fakturans förfallodag. Vid utebliven betalning lämnas ärendet till inkasso varvid lagstadgad inkassoavgift om för närvarande 180 kr tillkommer.
Ångerrätt
Trustio säljer endast sina tjänster till företag. Eftersom avtalet ingåtts mellan två företag är distansavtalslagen inte tillämplig och därmed gäller inte ångerrätten.
Force Majeure
Vi tar inget ansvar för förseningar eller fel till följd av omständigheter utanför företagets rådande såsom arbetskonflikt, eldsvåda, krig, myndighetsbeslut, förminskad eller utebliven leverans från leverantör.
Företaget ansvarar heller aldrig för direkt eller indirekt skada/förlust som kan uppstå för kund.